برگزاری بیستمین دوره المپیاد کشتی کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی در کرمانشاه

بیستمین دوره المپیاد کشتی کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی سال جاری با حضور ١٨ استان کشور و ٩۶ شرکت‌کننده در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه، اختتامیه این المپیاد در هتل پارسیان کرمانشاه و با حضور مهمانان ویژه از جمله امیری، مدیر خدمات رفاهی سازمان تامین‌اجتماعی ، شاهرخ بابایی، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت، میثم حجتی پور، مدیر درمان، اسکندر کاکایی مدیرکل و دیگر مدعوین برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم کشتی کرمانشاه رتبه اول و استان‌های کردستان و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این المپیاد نفرات برتر اوزان مختلف کشتی معرفی شدند و مدال کسب کردند:

- در وزن ۵٧ کیلوگرم حسن کاویانی از استان فارس، احمد مرادی نژاد از استان لرستان و فرشید عیسی‌پور از استان کرمانشاه به ترتیب مقام نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

- در وزن ۶١ کیلوگرم وحید آتش پیکر از استان کرمانشاه، مسعود پیرخضری از استان کردستان و مهدی آبار از استان گلستان مقام‌های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

- در وزن ۶۵ کیلوگرم فرشید حسین پناهی از استان کردستان، علیرضا امیری از استان کرمانشاه و علیرضا اسلامی از استان گلستان نفرات نخست، دوم و سوم شدند.

- در وزن ٧٠ کیلوگرم ایمان مروی از قزوین، مهدی ترابی از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام نخست و دوم و امین مجردی از خراسان شمالی و جلال حیدری از استان زنجان نفرات سوم را کسب کردند.

- در وزن ٧۴ کیلوگرم احسان عسگری از مرکزی، علی علی محمدی از زنجان و مهدی نوری از آذربایجان شرقی مقام‌های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

- در وزن ٧٩ کیلوگرم مرتضی پیرمحمدی از زنجان، سردار ویسی از کردستان به ترتیب مقام‌های نخست و دوم و محمد علی خانی از گلستان و اکبر مقصودی از درمان تهران رتبه‌های سوم این وز را کسب کردند.

- در وزن ٨۶ کیلوگرم مهدی شاکرمی از استان لرستان، مهدی قره گوزلو از استان قم به ترتیب نفرات نخست و دوم و آقایان کیا کریم پور از استان کردستان و موسی شعبان پناه از استان گیلان سوم شدند.

- در وزن ٩٢ کیلوگرم آقایان محمد طهماسبی از تهران غرب و سیامک حبیبی از کرمانشاه به ترتیب نفرات نخست و دوم و آقایان محمد جادری از همدان و مهدی نویدلو از زنجان نفرات سوم شدند.

- در وزن ٩٧ کیلوگرم پیمان رنجبر از استان کردستان، عباس محبی سلیم از درمان تهران به ترتیب نفرات اول و دوم و حسن احمد آبادی از خراسان رضوی و بهنام گرامی نژاد از استان لرستان نفرات سوم شدند.

- در وزن ١٢۵ کیلوگرم احسان جمشیدی از کرمانشاه، محسن پولادوند از لرستان و علی عزیزی از خراسان شمالی به ترتیب نفرات نخست، دوم و سوم این مسابقات شدند.

کد خبر: 64907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =