دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر با امام جمعه دیر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با امام جمعه گفت: اکنون بیش از ۷۸ درصد جمعیت استان در پوشش بیمه تامین اجتماعی استان قرار دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا در دیدار با حجت الاسلام علی حسنی، امام جمعه دیر بیان کرد: طرح بیمه فراگیر ایرانیان و برپایی میز خدمت در مساجد از جمله برنامه‌های شاخص اجرا شده برای جامعه هدف سازمان تامین‌اجتماعی در استان است.

وی افزود: اجرا طرح مرشدان ویژه بازنشستگان و همچنین برگزاری المپیاد ورزشی ویژه آنان از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این اداره کل است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه حل مشکل بیمه تکمیلی بازنشستگان و تسریع در ارائه خدمات بیمه آتیه‌سازان حافظ از دیگر اقدام‌های شاخص اداره کل در استان بوشهر است ادامه داد: بوشهر از استان‌های برتر کشور از لحاظ برخورداری از پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی است به نحوی که اکنون بیش از ۷۸ درصد جمعیت استان در پوشش بیمه تامین اجتماعی استان قرار دارند.

ضرورت اطلاع رسانی گسترده خدمات تامین اجتماعی برای مردم

امام جمعه دیر نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌هایی است که در ارائه خدمات به مردم متنوع ترین و تاثیر گذارترین خدمات را دارد.

حجت الاسلام علی حسینی افزود: در این زمینه انتظار می رود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف خدمات این سازمان در مدارس و دانشگاه ها اعلام شود.

وی بیان کرد: در صورت اطلاع‌رسانی مناسب خدمات سازمان تامین‌اجتماعی بدون تردید زمینه برخورداری عموم جامعه از خدمات این سازمان فراهم می‌شود.

امام جمعه دیر در آخر از مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر و هیات همراه برای سفر به شهرستان و بررسی مسائل و مطالبات حوزه این سازمان قدردانی کرد.

کد خبر: 64983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =