تصویب بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تعاونی‌های استان اصفهان در سال جاری

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تصویب پرداخت یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سال جاری برای سرمایه در گردش و ثابت ۳۹ تعاونی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، میثم مداحی با بیان این مطلب افزود: مبلغ یاد شده از محل تفاهم‌نامه اعتباری با بانک توسعه تعاون تصویب شده است که با همکاری مستمر مدیر امور شعب این بانک در حال پرداخت است.

وی افزود: این تسهیلات تاکنون به ۱۹ طرح در حوزه‌ تولید محصولات فولادی، معدنی، محصولات پلیمری، ماشین‌آلات صنعتی، قند و خوراکی، انرژی‌های پاک، آب معدنی، پانل‌های چوبی و پلیمری، صنایع بتون و سازه‌های پیش ساخته بتونی، ۱۲ طرح در حوزه کشاورزی شامل طرح‌های تولید ماهی و دامداری و طرح‌های کشاورزی و باغداری، پنج طرح تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و دو طرح خدمات شامل گردشگری، حمل و نقل و یک طرح صنایع دستی اعطا شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع حدود هفت هزار تعاونی‌ ثبت شده در این استان، سه هزار و ۵۸۰ شرکت تعاونی فعال است گفت: تعاونی‌های فعال استان اصفهان در حوزه‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و مسکن فعالیت دارند.

وی ادامه داد: احیای اصول هفت‌گانه تعاون شامل خودگردانی، اختیاری و آزاد، کنترل شورایی دموکراتیک، مشارکت اقتصادی، آموزش و کارورزی، همکاری، توجه به جامعه، موثرترین راه برون‌رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی است.

تعاونی های استان اصفهان تاکنون ۵۴ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

کد خبر: 65008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =