بازدید فرماندار اندیمشک از روند خدمات‌دهی شعبه تامین‌اجتماعی شهرستان

فرماندار شهرستان اندیمشک در دیدار با رئیس شعبه تامین‌اجتماعی اندیمشک ضمن بررسی بخش‌های مختلف اداره تامین‌اجتماعی، بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، یوسف زمانی اصل، فرماندار شهرستان اندیمشک از بخش‌های مختلف شعبه تامین‌اجتماعی شهرستان اندیمشک بازدید کرد و از نزدیک شاهد روند خدمت‌رسانی به مردم بود .

وی گفت: جلب رضایتمندی عمومی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ادارات خدمات‌رسان است و مجموعه ادارات شهرستان باید ضمن قانون‌مندی و رعایت کامل قوانین، با تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن، رضایت مردم را جلب کنند.

فرماندار شهرستان اندیمشک تاکید کرد: نباید با تعلل در خدمت رسانی به شهروندان، سبب اتلاف وقت مردم شویم و باید با نهایت دقت و سرعت مشکلات مردم در سطح ادارات برطرف شود .

زمانی از زحمات کارکنان شعبه به ویژه برخی از واحدهای اجرائی که بنا به ضرورت پاسخگوی مراجعات حضوری مخاطبان هستند قدردانی کرد.

در این بازدید ضمن بررسی گزارش اجمالی عملکرد که توسط محمد عسگری رئیس شعبه ارائه شد بر ضرورت ارائه خدمات به صورت غیر حضوری تاکید شد.

۵۷ درصد جمعیت شهرستان اندیمشک تحت پوشش چتر حمایتی سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارند.

کد خبر: 65050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =