برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی و اطفاء حریق در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی ایمنی و اطفاء حریق به همت اداره پیشگیری سازمان آتش‌نشانی مشهد،مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و با حضور جمعی از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در راستای اهداف مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، کـاهش آسـیب‌پـذیری در هنگـام حوادث و افزایش سـطح آگـاهی و ایمنی پرسـنل، کارگاه آموزشی اطفاء حریق با همکاری سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری مشهد در محل این اداره کل برگزار و مورد استقبال کارکنان این اداره کل قرار گرفت.

کارشناس آتش‌نشانی در این کارگاه آموزشی گفت: در صورت عدم استفاده از روش‌های پیشگیرانه مناسب و آشنا نبودن به فنون دفاع و خاموش کردن آتش چنانچه به درستی کنترل نشود، هزینه های جانی و مالی فراوانی به بار خواهد آمد.

وی افزود: هدف از آموزش اصول ایمنی آتش نشانی آمادگی برای مواجه با بحران‌های طبیعی و حوادث پیش‌بینی نشده است و همه باید اصول اولیه ایمنی را در این مواقع آموخته باشند.

در این کارگاه آموزشی تعدادی از کارکنان و همکاران این اداره کل به صورت عملی نحوه کار با کپسول های آتش نشانی و اطفا حریق را اجرا کردند.

کد خبر: 65058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =