ملحق شدن ماهانه ۷۴۰ نفر به جرگه بازنشستگان تامین‌اجتماعی گیلان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان گفت: تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین‌اجتماعی گیلان در پایان شهریورماه سالجاری با ۴ درصد رشد به بیش از ۱۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافته که بیانگر پیوستن متوسط روزانه ۲۵ نفر به این جرگه است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، ضمن اشاره به آخرین آمار منتشره مرکز آمار و اطلاعات این اداره کل، با بیان اینکه در پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۲ هزار و ۹۷۱ نفر بازنشسته، هفت هزار و ۱۹۲ نفر ازکارفتاده و ۵۸ هزار و ۴۱ نفر بازمانده، جامعه ۱۷۸ هزار و ۲۰۴ نفری مستمری‌بگیران تحت پوشش را تشکیل داده‌اند، افزود: این تعداد در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ به ۱۸۳ هزار و ۹۹۴ نفر افزایش یافته که بیانگر رشد ۳/۲ درصدی مستمری بگیران است.

وی با بیان اینکه از مجموع پنج هزار و ۷۹۰ نفر افزایش مستمری‌بگیران تحت پوشش، تعداد چهار هزار و ۴۳۰ نفر یعنی ۷۶/۵ درصد را رشد بازنشستگان تشکیل می‌دهد گفت: این رقم بیانگر افزایش متوسط ماهانه ۷۴۰ نفر و یا به تعبیری، پیوستن روزانه ۲۵ نفر به جرگه بازنشستگان تحت پوشش تامین‌اجتماعی گیلان است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان همچنین تعداد مستمری‌بگیران بازمانده را در پایان شهریورماه سالجاری ۵۹ هزار و ۳۹۰ نفر اعلام و بیان کرد: در این حوزه نیز شاهد رشد ۲/۳ درصدی بوده‌ایم که در این مدت منجر به افزایش یک هزار و ۳۵۰ نفر به این گروه از تعهدگیرندگان شده است.

تامین‌اجتماعی گیلان در هفت ماهه سپری شده از سال‌جاری تاکنون افزون بر ۹۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری به جامعه هدف خود پرداخت کرده است.

کد خبر: 65116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =