دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان فردوس

به منظور پیگیری مسائل بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی و همچنین دیدار با مقامات شهرستان فردوس جهت تعامل دوسویه، مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، در این دیدار مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس ضمن قدردانی از حضور حسین فراتی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این شهرستان و امکان فراهم آوردن زمینه دیدار چهره به چهره با متقاضیان و صدور پروانه‌های ساختمانی که بعضاً مشکلاتی در این زمینه با صدور بخشنامه جدید برایشان بوجود آمده بود تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین خواستار همراهی و مساعدت بیشتر تامین‌اجتماعی در صدور تأییدیه پروانه‌های ساختمای و مساعدت در زمینه پرداخت حق بیمه متقاضیانی که مشمول قانون جدید شده‌اند و به دلایلی توان پرداخت حق بیمه را ندارند شد.

روشن افزود: بحث خانه‌دار شدن مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است و همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان تامین‌اجتماعی در این باره باعث شتاب بیشتر به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خواهد شد.

حسین فراتی، نیز درباره پیگیری‌های مکرر درباره حل مشکل این گونه افراد بیان کرد: مجموعه تامین‌اجتماعی نیز دنبال رفع قانونی این مشکل است که به محض مرتفع شدن و هرگونه تغییرات، اطلاع‌رسانی لازم را دراین زمینه انجام خواهد داد.

کد خبر: 65122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =