بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی زنجان از شرکت‌های تولیدی در شهرک صنعتی روی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان از سه شرکت صانع روی، سپنتا روی و شرکت کانه آرای آریا واقع در شهرک صنعتی روی زنجان بازدید به عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان زنجان، در این برنامه محمود عزیزخانی و هیات همراه از خط تولید این شرکت‌ها بازدید و با کارگران شاغل در این واحدهای تولیدی دیدار کردند.

در ادامه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان و مدیران این واحدهای تولیدی با تشکیل جلسه‌ای درباره مسائل فیمابین به بحث و بررسی پرداخته و با هم‌اندیشی، راهکارهای تعاملات بیشتر را مورد بررسی قرار دادند.

مدیران این شرکت‌ها نیز ضمن تشکر از حضور مدیرکل استان در این مجموعه از همکاری و خدمات سازمان و تسریع در انجام امور درخواستی در شعبه یک زنجان ابراز رضایت کرده و درخواست‌های خود را در زمینه‌هایی از قبیل مشاغل سخت و زیان آور مطرح کردند.

شرکت صانع روی و سپنتا روی هر کدام با تولید روزانه ۲۵ تن شمش روی و شرکت کانه آرایی آریا با تولید روزانه ۵۰۰ تن کنستانتره روی و ۳۵ تن کنستانتره سرب و اشتغال ۵۵۰ نفر نیروی انسانی از جمله شرکتهایی هستند که نقش موثری در اشتغال و توسعه صنعت در استان و نیز صادرات محصولات تولیدی داشته‌اند و از شرکتهای خوش حساب در پرداخت حق بیمه تامین‌اجتماعی هستند.

کد خبر: 65152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =