تقدیر دبیر مجمع شوراهای اسلامی کار چهارمحال بختیاری از مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان

به دنبال کسب امتیاز کامل مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بین مدیریت درمان‌های کل کشور در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر مجمع شوراهای اسلامی کار از عملکرد این مدیریت درمان قدردانی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در دیدار با قنبری، دبیر مجمع شوراهای اسلامی کار، گزارشی درباره اقدامات انجام شده در شش ماهه ۱۴۰۲ بیان کرد.

وی با بیان این موضوع که اقدامات تأسیس ۵ درمانگاه در شهرستان‌های اردل، بروجن، سامان، شلمزار و شهرکرد انجام شده و ۲۱ هزار متر زمین به این منظور اختصاص یافته است گفت: افزایش ۱۰۰ درصد تعداد مراکز درمانی در استان در کل کشور بی‌سابقه است و ما تمام تلاش خود را جهت تکمیل این پروژه‌ها بکار گرفته‌ایم .

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری همچنین درباره پروژه‌های بیمارستان امام علی نیز بیان کرد: کلینیک دندانپزشکی، آشپزخانه صنعتی، رختشویخانه و بعضی از بخش‌های بیمارستان در دست بازسازی است که برخی از آنها همچون آشپزخانه بیمارستان به چرخه خدمت وارد شده‌اند و کلینیک دنداپزشکی نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.

فلاحی همچنین کسب رتبه سوم رضایت‌مندی بیماران سرپایی تامین‌اجتماعی کل کشور و کسب بالاترین رضایت‌مندی بیماران بستری کل بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی کشور در سال ۱۴۰۱ را از افتخارات این مدیریت درمان نام برد.

کد خبر: 65188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =