برگزاری آئین تجلیل از کارمندان نمونه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی

آئین تجلیل از کارمندان نمونه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی با حضور کارکنان و خانواده آنان در سالن ستارگان اراک برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، هر ساله بر اساس شاخص‌های ابلاغی از سوی اداره کل منابع انسانی ، کارمندان نمونه سازمان تامین‌اجتماعی که با تلاش چشمگیر و سخت‌کوشی متعهدانه، منشاء خدمات ارزنده‌ای شده اند شناسایی، انتخاب و تقدیر می‌شوند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص، ارزنده‌ترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌رود و تلاش قشر شریف کارمند در همه نهادها و سازمان‌ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است، بدون شک پیشرفت و موفقیت‌های برجسته سازمان تامین‌اجتماعی در ارائه خدمات متنوع به بیمه‌شدگان و افزایش رضایت‌مندی مراجعان حاصل تلاش و همت نیروی انسانی متخصص و متعهد است که بی ادعا، در جای جای میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.

روح اله سهرابی افزود: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی نیز به پشتوانه این سرمایه ارزشمند خود توانسته به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های برجسته در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و افزایش رضایتمندی مراجعین دست یابد.

وی ادامه داد: با نگاهی به عملکرد یک سال گذشته ، متوجه خواهیم شد که همه پیشرفت‌ها مدیون همت بالا و انگیزه کارمندان است که با همدلی و اتحاد در مسیر خدمت و سربلندی ایران اسلامی گام بر می‌دارند.

گفتنی است در بخش پایانی این آئین از کارمندان نمونه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 65191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =