کمک ۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد به مردم غزه

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مردم ایران در برابر مظلومیت غزه احساس تکلیف می‌کنند، گفت: بر اساس شماره حساب اعلامی تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه جمع‌آوری شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی بختیاری با اشاره به قساوت رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم وکودکان غزه افزود: ملت ایران همواره در برابر مظلومیت مردم غزه احساس تکلیف کرده و اکنون نیز می‌کند.

وی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه نیازهای اولیه و ارسال به غزه را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امدادعنوان کرد و افزود: خوشبختانه شاهد جمع‌آوری کمک‌های مردمی خوبی از طریق نهادهای مختلف به خصوص کمیته‌امداد هستیم.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه طبق آخرین گزارش تا پایان هفته گذشته بیش از ۲۰ میلیارد کمک نقدی از طریق شماره حساب اعلامی کمیته امداد جمع‌آوری شد، گفت: به طور قطع این میزان بیشتر شده است.

بختیاری اضافه کرد: این مبالغ به نهادهای متولی مربوطه تحویل خواهد شد که مسئولیت ارسال کمک به غزه را برعهده دارند.

وی شرایط غزه را فاجعه بار دانست و افزود: امروز باید تمام مسلمانان نسبت به غزه احساس تکلیف و مسئولیت کنند.

طبق اعلام رسمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مردم به ۲ روش حضوری و الکترونیکی می توانند نسبت به کمک برای مردمی غزه اقدام کنند.

مردم می توانند کمکهای خود را برای رساندن به ملت مظلوم غزه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۰۳۶ نزد بانک ملی و کد دستوری #۱*۸۸۷۷* که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص یافته واریز کنند.

همچنین گزارش کمک‌های شما مردم عزیز از طریق رسانه هاجمعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر: 65351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =