نماد «شستا» بیشترین تاثیر مثبت را بر روی بورس گذاشت

 روز یکشنبه «بیست و یکم آبان ماه» شاخص کل بورس با  کاهش نزدیک به هزار  واحدی در محدوده دو میلیون و ۵۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در دومین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری شاخص کل بورس با افت ۸۴۶ واحدی در محدوده دو میلیون و ۵۳ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما با رشد بیش از ۲ هزار واحدی در محدوده ۷۰۱ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۸.۲ میلیارد ورقه سهم طی ۳۰۹ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد تومان داد وستد قرار شد و نمادهای سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و و فرآوری معدنی اپال کانی پارس بیشترین تاثیر مثبت و صنایع مس ایران، مخابرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با کاهش ۳ واحدی در محدوده ۲۵ هزار واحدی قرار گفت. در فرابورس نیز، ۴.۵ میلیارد ورقه سهم طی ۱۷۲ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش ۳.۹ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و نمادهای پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، سرمایه‌ گذاری مس سرچشمه و بانک سامان بیشترین تاثیر منفی و نمادهای بهمن دیزل، صنایع گلدیران و گروه انتخاب الکترونیک آرمان بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر: 65392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =