افزایش شمار بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ نفر زیرپوشش تامین‌اجتماعی استان قرار گرفته اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، رسول چراغ سحر با بیان اینکه شمار بیمه‌شدگان اصلی کهگیلویه و بویراحمد در این مدت از ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ بیمه شده در ابتدای سال جاری به ۱۰۸ هزار نفر رسیده است گفت: این بیمه‌شدگان در قالب طرح‌های زنان خانه‌دار، کارگران ساختمانی، دانشجویان، بیمه ایرانیان، مشاغل آزاد و سایر گروه‌ها زیرپوشش خدمات بیمه تامین‌اجتماعی در استان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این سازمان هم اکنون ۱۰۸هزار بیمه‌شده اصلی با بیش از ۳۲۰ هزار نفر جمعیت زیرپوشش در استان دارد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات تامین‌اجتماعی استان در بخش‌های درمان، بازنشستگی و از کارافتادگی، کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری، پرداخت مستمری و هزینه‌های کفن و دفن انجام می‌شود.

چراغ سحر با اشاره به اینکه افزایش خدمات الکترونیک و غیرحضوری از مهمترین برنامه‌های این سازمان برای رفاه حال بیمه‌شدگان گفت: صرفه‌جویی در وقت و هزینه از جمله اهداف خدمات غیرحضوری تامین‌اجتماعی برای کارفرمایان، مستمری‌بگیران و سایر بیمه شدگان است.

وی افزود: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران پیش از مراجعه به پزشکان یا مراکز درمانی، تشخیصی و دارویی، به منظور اطلاع از برقرار بودن پوشش درمان، می‌توانند از چندین روش با وارد کردن کد ملی خود استفاده کنند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این روش‌ها شامل شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۴۲۰* بدون نیاز به اینترنت، شماره‌گیری کد دستوری #۱۶۶۶* بدون نیاز به اینترنت، استفاده از اپلیکیشن موبایل به نشانی pwa.tamin.ir و ورود به سامانه اینترنتی medical.tamin.ir هستند.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

کد خبر: 65409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =