لغو مجوز کاریابی‌های غیرفعال سیستان و بلوچستان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از لغو مجوز چهار کاریابی و تعلیق فعالیت چهار کاریابی دیگر به صورت موقت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد عزت‌یار در جلسه هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اکنون هشت کاریابی غیر دولتی در استان فعال هستند گفت: مدت اعتبار مجوز دفاتر کاریابی از تاریخ صدور پنج سال بود و تمدید آن منوط به ارزیابی و تایید عملکرد کاریابی در هیات استانی است.

وی افزود: احصای فرصت‌های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، بکارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی هاست و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند برای تامین نیروی کار خود به کاریابی‌های مجاز در سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مراکز کاریابی در سطح استان باید افراد جویای کار را به فرصت‌های شغلی معرفی کنند و همچنین اطلاعات بکارگمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسانند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان وضعیت آمار و عملکرد کاریابی‌های استان و ساماندهی و پالایش این مراکز را بررسی می‌کند، ادامه داد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

کد خبر: 65438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =