امکان بیمه‌ کردن نسل امروز و آینده با بهره‌مندی از قرآن

"احمد اسفندیاری"معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ما در سازمان تأمین‌اجتماعی معتقدیم امکان بیمه‌کردن نسل امروز و آینده کشور با بهره‌مندی از قرآن امکانپذیر است.

اسفندیاری امروز ۲۳ آبان در حاشیه روز اول بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: توجه به قرآن و توسعه فعالیت‌های قرآنی در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی است. امسال نیز در این راستا شاهد افزایش کمی و کیفی این دوره از مسابقات قران کریم در سازمان تأمین‌اجتماعی هستیم.

وی تاکید کرد: در کنار فعالیت‌های قرآنی، توسل به اهل بیت، توجه به مسائل فرهنگی و تأسی از قرآن کریم در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین‌اجتماعی در این راستا به عنوان راهبرد اساسی همواره مورد توجه قرار دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: این دوره از مسابقات تحت عنوان "ربع قرن با قرآن" اوج کارهای فرهنگی مرتبط با قرآن کریم در سازمان تأمین‌اجتماعی در طول سال را به نمایش گذاشته است.

او در ادامه اضافه کرد: امیدواریم سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی کشور با استفاده از فعالیت‌های قرآنی در قالب سازمانی قرآنی مطرح کنیم. امید که منش و رفتار کارکنان و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی نیز بر مبنای قرآن و پیروی از اهل بیت باشد.

افزایش حدود ۴۰ درصدی استقبال از دوره جدید مسابقات قرآن

"محسن تقیانی" مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه این دوره از مسابقات قرآن کریم در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور کارکنان این سازمان و خانواده‌های آنان، کارکنان شرکت‌ها و موسسات تابعه تأمین‌اجتماعی و همچنین بازنشستگان همکار سازمان امروز ۲۳ آبان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

او افزود: استقبال از این مسابقات نسبت به سال‌ها و دوره‌های گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

تقیانی ادامه داد: برگزاری این مسابقات و استقبال از آن برکت بسیار خوبی برای سازمان تأمین‌اجتماعی به همراه خواهد داشت و ما این میزان استقبال از مسابقات قرآنی را در سازمان به فال نیک می‌گیریم.

وی همچنین اضافه کرد: خانواده کارکنان تأمین‌اجتماعی و شرکت‌ها و موسسات تابعه این سازمان از دوره قبلی مسابقات قرآن در سال گذشته به جمع مسابقه‌دهندگان اضافه شدند و در این دوره نیز بازنشستگان همکار سازمان و خانواده‌های این افراد در مسابقات حاضر شدند.

امکان بیمه‌ کردن نسل امروز و آینده با بهره‌مندی از قرآن

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در سال‌جاری افزایش بازه سنی افراد حاضر در این دوره از مسابقات قرآن را افزایش دادیم که به دنبال این اقدام، افراد از ۶ سال به بالا امکان حضور در مسابقات را دارند؛ این در حالی است که در سال‌های قبل محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا تعریف شده بود.

او افزود: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی افراد در سه گروه سنی ۶ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا حضور دارند.

تقیانی با اشاره به اینکه مسابقات امسال در سطوح کمی و کیفی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، بیان کرد: مرحله اول این دوره از مسابقات قرآنی در سطح ادارت کل، مدیریت‌های درمان و شرکت‌ها و موسسات برگزار و مرحله بعدی در قالب مرحله دورن دستگاهی در سازمان تأمین‌اجتماعی، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و بانک رفاه کارگران برگزار می‌شود و برندگان این مرحله در بخش بین دستگاهی در اواخر دی‌ماه و ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری در شهر مشهد مقدس به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر: 65488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =