تحقق ۷۱ درصدی سهم اشتغال گیلانغرب در سال جاری

فرماندار گیلانغرب گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ درصد سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد به ثبت رسیده و محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی پروین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلانغرب، افزود: سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری یک هزار و ۶۶۶ نفر شغل است که تاکنون یک هزار و ۱۷۹ نفر شغل آن ایجاد شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری به عنوان اصلی‌ترین معضل شهرستان، بیان کرد: اولویت مهم ما در گیلانغرب حل مشکلات اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم به طور یقین سایر مشکلات شهرستان نیز حل خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب در ادامه از تصویب دو طرح با اشتغالزایی ۱۳ نفر و ۳۶ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: یکی از این طرح‌ها شامل خرید تجهیزات با تصویب ۳۰ میلیارد ریال برای سیلوی ۲۰ هزار تنی در این شهرستان بوده و طرح دیگر نیز تصویب اعتبار ۶ میلیارد ریالی برای خرید بچه ماهی جهت طرح شیلات است.

پروین افزود: دستگاه‌های عضو کارگروه باید با رصد و اشراف کامل موانع موجود بر سر راه توسعه و تقویت اشتغال پایدار را شناسایی کرده و با تلاش در راستای رفع این موانع اقدام کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر: 65635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =