برپایی اردوی جهادی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر در روستای قباکلکی

همزمان با هفته بسیج و با همیاری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، اردوی جهادی پزشکی در روستای قباکلکی از توابع بخش مرکزی تنگستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، اردوی جهادی پزشکی یک‌روزه در روستای قباکلکی با همیاری بسیج جامعه پزشکی استان، بسیج جامعه پزشکی بیمارستان سلمان فارسی و مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر برگزار شد و تیم درمانی متشکل از پزشکان عمومی، اطفال و ارتوپدی خدمات رایگان درمانی به مراجعان ارائه کردند.

حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر با اشاره به ویزیت‌ها و خدمات تخصصی و عمومی ارائه شده به مراجعان در این برنامه جهادی بیان کرد: در این اردوی جهادی از سوی پزشک عمومی ۸۳ بیمار، متخصص اطفال ۳۷ بیمار و متخصص ارتوپدی ۴۵ بیمار، معاینه و ویزیت رایگان شدند.

وی افزود: در این اردوی جهادی دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران ویزیت شده قرارگرفت و غربالگری دیابت و فشار خون نیز از جمله برنامه های این اردوی جهادی بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه این برنامه از همکاری و تعامل بسیج جامعه پزشکی استان با مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان در اجرای اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار قدردانی کرد.

کد خبر: 65793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =