برگزاری نشست هم‌اندیشی ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در استان قم

نشست هم‌اندیشی ایمنی کارگاه‌های ساختمانی استان قم با حضور مسئولان ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، وحید وزیری راد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در راستای کاهش معضلات و مشکلات کارگاه‌های ساختمانی و اهمیت پیشگیری آسیب‌های احتمالی با حضور مسئولان ایمنی کارگاه‌های ساختمانی استان در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نشستی برگزار کرد.

وی با توجه به آمار حوادث ناشی از کار در کارگاه‌های ساختمانی افزود: ضمن توجه به ایمنی و پیشگیری از حوادث ساختمانی، باید مباحث ایمنی بصورت تخصصی مورد بررسی و نقد قرار گیرد تا منتج به نتایج مثبت شود.

وزیری راد با اشاره به حوادث ناشی از ارتفاع کارگاه‌های ساختمانی استان بیان کرد: مباحث کار در ارتفاع و جایگاه کار بصورت کارگاهی و تخصصی طرح، و آخرین دستاوردهای مسئولان ایمنی در زمینه ایجاد کار ایمن بررسی و مورد تاکید مسئولان ایمنی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی، گفت: این جلسه با حضور کارشناسان اداره بازرسی کار، انجمن صنفی مسئولین ایمنی و 60 نفر از مسئولان ایمنی کارگاه‌های ساختمانی به‌ویژه پروژه مسکن ملی برگزار شد.

کد خبر: 65854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =