پرداخت ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل از پرداخت نزدیک به ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به متقاضیان واجد شرایط در سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، بهروز رحیم‌زاده با بیان اینکه این تسهیلات در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی به ۸۰۸ طرح در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شد و زمینه اشتغال ۹۸۱ نفر را در استان اردبیل فراهم کرد گفت: تعداد هفت هزار و ۱۸۴ فقره مجوز کسب و کار خانگی در همین راستا از ابتدای سال جاری در استان اردبیل صادر شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش داشت.

وی افزود: برای تحقق این مهم افزون بر یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به این استان تخصیص یافته بود که ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر هم به آن افزوده شد.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل با قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مرتبط با کسب و کارهای خانگی، ابراز امیدواری کرد همه متقاضیانی که از استان اردبیل به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تا آخر آذر امسال تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.

سال گذشته نیز ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای خانگی در استان اردبیل پرداخت شد و این استان در بحث جذب تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی پس از استان تهران، در رتبه دوم کشوری قرار گرفت.

اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر: 65941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =