جهش ۴.۵ برابری تحقق تعهد اشتغال شهرستان بهار همدان

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بهار از جهش ۴.۵ برابری تحقق تعهد اشتغال این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا شفیعی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهار، با اشاره به سهمیه اشتغالزایی این شهرستان بیان کرد: سهمیه اشتغال شهرستان بهار در سال جاری یک هزار و ۶۱۹ نفر بوده که طی هشت ماهه گذشته، تعهد اشتغالزایی برای یک هزار و ۴۱۶ نفر معادل ۸۷ درصد محقق شده است.

وی افزود: بر اساس آمار میزان تحقق تعهد اشتغال هشت ماه سال‌جاری نسبت به مشابه سال گذشته از یک جهش ۴.۵ برابری برخوردار بوده که تلاش تمامی دستگاه‌های متولی و نیز ادارات سطح شهرستان در این رابطه قابل تقدیر است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بهار همچنین گفت: خوشبختانه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز توسط بانک‌های عامل سطح شهرستان با وجود تنگناهای مختلف مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی در ادامه با مهم ارزیابی کردن کمیت و کیفیت تحقق تعهدات اشتغال شهرستان یادآور شد: بسیج سازندگی به عنوان پایه اشتغال و سازندگی توجه خوبی به مقوله اشتغال دارد و معمولا فعالیت‌ها و تسهیلات را به سمتی سوق می‌دهد که با کمترین تسهیلات بالاترین اشتغال ایجاد شود و غیر از این نسخه‌ای موفق برای اشتغال نمی‌توانیم بپیچیم که این‌گونه مشکل اشتغال را مرتفع کند.

شفیعی با تأکید بر اینکه بهترین نسخه برای اشتغال این است که به سمت تسهیلات پایین با اشتغال بالا برویم، گفت: این امر از نقش مؤثری در اشتغال و معدل قابل قبول شهرستان در اشتغال برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها و اداراتی که در بحث تعهد اشتغال عقب هستند باید با تلاش مضاعف تا مدت باقی مانده نسبت به تحقق تعهد خود اقدام داشته باشند.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بهار در پایان از تشکیل قرارگاه نظارت شهرستان خبر داد و بیان کرد: کمیته فنی نیز در اوایل سال در شهرستان راه‌اندازی و تشکیل شده و با تشکیل این کمیته تمام تسهیلات بانکی با کمترین انحراف به سمتی که تعریف شده بود، هدایت شده است.

شهر بهار یکی از شهرهای استان همدان و در ۱۵ کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد.

کد خبر: 65942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =