خرید ۲۱ هزار متر مربع زمین برای ساخت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس بیمارستان هاجر شهرکرد از خرید بیش از ۲۱ هزار متر مربع زمین برای ساخت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، در این دیدار که با حضور معاونان خرید راهبردی و پشتیبانی و توسعه مدیریت ستاد و روسای اداره درمان و حقوقی همراه بود مصطفی فلاحی،مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری به ارائه عملکرد مدیریت درمان در سطح استان پرداخت.

فلاحی گفت: مدیریت درمان استان در دو حوزه درمان مستقیم با یک بیمارستان با ۱۶۶ تخت مصوب و پنج مرکز درمانی، سالیانه در شهرستان‌های لردگان، بروجن، فارسان و شهرکرد با ۱۵ هزار بستری و بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مراجعه سرپایی ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: همچنین مدیریت درمان استان خدمات خود را در حوزه درمان غیر مستقیم ازطریق عقد قرارداد با کلیه مراکز درمانی و بستری متقاضی در استان ارائه کرده است .

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته موفق شدیم مجوز ساخت تعداد ۵ مرکز درمانی را از سازمان مرکزی اخذ کنیم ادامه داد: در این راستا بیش از ۲۱ هزار متر مربع زمین جهت ساخت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی خریداری و در شهرستان‌های اردل و بروجن طراحی‌های اولیه انجام شد که بزودی عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود. همچنین در شهرستان‌های شلمزار، سامان و شهرکرد عملیات طراحی و نقشه‌کشی آن در حال انجام است .

کد خبر: 65962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =