کسب رتبه برتر کشوری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی سمنان در بخش درمان غیرمستقیم

در ارزیابی صورت گرفته توسط اداره مدیریت ارزیابی و تعالی خدمات سازمان تامین‌اجتماعی، مدیریت درمان استان سمنان توانست در بخش درمان غیر مستقیم رتبه اول در بین مدیریت‌های درمان سراسر کشور را کسب کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، حمید بهمنش، معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه کسب رتبه برتر برای سومین سال متوالی محقق شده است افزود: این مدیریت در ارزیابی سال ۱۴۰۱ در بخش درمان غیر مستقیم و تحقق و دستیابی به هدف در تمام شاخص‌ها توانست با کسب امتیاز لازم در رتبه نخست کشوری قرار گرفت.

وی به شاخص‌های هدف در درمان غیرمستقیم اشاره و بیان کرد: شاخص‌های هدف در بخش درمان غیرمستقیم شامل میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد خسارت متفرقه، میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد سرپایی موسسات طرف قرارداد و میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد بستری موسسات طرف قرارداد بوده است.

بهمنش گفت: کسب رتبه برتر مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان در میان مدیریت‌های درمان کشور با تلاش و همکاری تمامی کارکنان در بخش‌های مختلف و تدابیر مدیر درمان استان حاصل شده است که از همه آنها تقدیر می شود.

به گفته بهمنش، منظور از درمان غیرمستقیم خدماتی است که سازمان تامین‌اجتماعی با انعقاد قرارداد با سایر مراکز و پزشکان به صورت خرید خدمت انجام می‌دهد.

کد خبر: 65979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =