تسویه بدهی‌های مدیریت درمان تامین‌اجتماعی سمنان با بیش از ۴۴۰ مراکز طرف قرارداد

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان از پرداخت بدهی‌های این مدیریت به مراکز طرف قرارداد خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، حمید بهمنش، با اعلام این خبر افزود: این مدیریت صورتحساب سال گذشته ۴۴۸ مراکز طرف قرارداد را با پرداخت ۴۶۱ میلیارد تومان تسویه حساب کرده است.

وی از همراهی و همکاری سازمان تامین‌اجتماعی در اجرای طرح دارویار و پرداخت بدهی سال جاری این مدیریت به داروخانه‌ها تا پایان مردادماه خبر داد و گفت: همچنین هزینه درمان امسال واحدهای کلینیکی تا آخر اردیبهشت ماه و دانشگاه‌ها نیز تا پایان خردادماه پرداخت شده است.

بتول زارعی، رئیس اداره ارزیابی و تعالی خدمات مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان هم از کسب رتبه پنجم کشوری این مدیریت در بخش درمان مستقیم خبر داد و گفت: شاخص‌های هدف این بخش شامل درصد سزارین نولی پار، درصد اشغال تخت، درصد زایمان طبیعی، متوسط اقامت بیمار، درصد ترخیص با مسئولیت شخصی، درصد بیماران تعیین تکلیف شده در مدت کمتر از شش ساعت و درصد رضایت‌مندی بیماران در مراکز سرپائی است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب مدیریت درمان تامین‌اجتماعی سمنان در تحقق و دستیابی به هدف در تمام شاخص‌ها توانسته امتیاز ۹۹/۵۸ درصد را کسب کند.

کد خبر: 65980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =