برگزاری نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان با کارگزاری‌های رسمی استان

نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، معاونان و روسای ادارات اداره کل با مسئولان کارگزاری‌های تابعه در محل سالن شهدای اداره کل تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، در این جلسه که با هدف تعامل و همکاری کارگزاری‌ها، بررسی چالش‌ها و مشکلات عمومی و همچنین ارائه راهکارهای نو جهت حرکت به سمت اهداف سازمان با حضور مدیرکل، معاونان، روسای شعب دارای کارگزاری و مسئولان کارگزاری‌های استان تشکیل شد مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه کارگزاری‌های استان در وصول مطالبات و ارائه تعهدات بر تعامل سازنده و تلاش مضاعف جهت خدمت‌رسانی به مخاطبان سازمان و اجرای فرآیندهای واگذار شده در تمامی سطوح تاکید کرد.

معاونان استان نیز با ارائه توصیه‌ها و رهنمودهای لازم، بر پیشبرد اهداف سازمان با همکاری کارگزاری‌ها تاکید کردند.

همچنین در این جلسه نماینده کارگزاری‌های استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارگزاری‌ها، چالش‌ها و پیشنهادات و درخواست‌های مربوطه را مطرح کرد که توسط روسای ادارات تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته تخصصی جهت بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه کارگزاری‌های استان بصورت دوره‌ای تشکیل شود.

کد خبر: 66039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =