برگزاری کارگاه توجیهی "تسهیلات اشتغال‌زایی و طرح کسب و کار" در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر

کارگاه آموزشی و توجیهی "تسهیلات اشتغال‌زایی و طرح کسب و کار" در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، کارگاه " تسهیلات اشتغال‌زایی و طرح کسب و کار" ویژه دانشجویان، دانش‌آموختگان و مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی با حضور مهدی هاشمی، مدیر کارآفرینی و اشتغال و مجاهدی، رییس اداره اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرازجا، معاون علمی واحد استانی توضیحاتی درباره عملکرد و وظایف دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسیر اشتغال عنوان داشت و سپس در ادامه هاشمی وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر اشتغالزایی و اخذ تسهیلات اشتغالزا را تبیین کرد.

میزان تسهیلات اشتغالزای توزیع شده، چگونگی اقدام و دریافت تسهیلات، نهادهای توزیع‌کننده تسهیلات، اولویت‌های اشتغال در استان از اهم مواردی بود که توسط وی در کارگاه یاد شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه دو نماینده دعوت شده از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پاسخگوی سئوالات و ابهامات دانشجویان درباره نحوه اخذ تسهیلات بودند.

طرح‌های کسب و کار در کلینیک اشتغال و توسعه کارآفرینی واحد استانی بوشهر بررسی و جهت بهره‌مندی از وام های خود اشتغالی معرفی خواهند شد.

کد خبر: 66055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =