احداث بیش از ۱۵۰ پروژه درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در کشور

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ پروژه درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در سطح کشور احداث می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، روز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲، ششمین دوره همایش مدیران درمان منطقه سه سازمان تامین‌اجتماعی، با حضور مهدی ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی، مهرزاد اکبرپور، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان، افشین شیرزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اردبیل و مدیران درمان استان‌های، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان، زنجان و اردبیل در سالن ویدئو کنفرانس مدیریت درمان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این همایش مهدی نیک‌سیرت، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل با اشاره به ادامه طرح‌های ارتقاء هتلینگ و توسعه بخش‌های بیمارستان سبلان و افزایش تخت‌های این بیمارستان از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت بستری، افزایش تخت‌های بیمارستان ارس پارس‌آباد از ۶۴ تخت به ۹۶ تخت بستری و توسعه اورژانس با الحاق ساختمان شعبه تامین‌اجتماعی گفت: عملیات اجرایی ساختمان جدید درمانگاه شهرستان گرمی، بازسازی و توسعه درمانگاه شهرستان خلخال از اول دی ماه، اخذ مالکیت زمین مناسب و قابل دسترسی برای بیمه‌شدگان برای ساخت درمانگاه در شهرستان مرزی بیله‌سوار، افتتاح و بهره‌برداری از شش پروژه، درمانگاه عمومی و تخصصی، سیستم تهویه و تاسیسات، سالن انتظار و توسعه بخش فیزیوتراپی بیمارستان سبلان اردبیل و درمانگاه شهرستان نمین و سیستم تهویه و تاسیسات بیمارستان ارس پارس آباد در ایام دهه مبارک فجر از دیگر اقدامات مدیریت درمان استان است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات احراز هویت مراجعان به مراکز درمانی خواستار انتخاب راهکار مناسب برای به حداقل رساندن این مشکل شد.

تسهیل شرایط استخدام برای پزشکان با سابقه ۳ سال

ناقوسی نیز با اشاره به پروژه‌های درمانی در حال احداث استان اردبیل که از پیشرفت قابل توجهی برخوردارند، تاخیر در پیشبرد هر مرحله از پروژه‌ها را خسارت به سازمان دانست و بیان کرد: مدیریت درمان استان اردبیل در این باره با برگزاری جلسات هفتگی با پیمانکاران به صورت روز شمار میزان پیشرفت پروژه ها را رصد می‌کند که این مسئله به خوبی از میزان پیشرفت پروژه‌ها مشخص است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های عظیم بیمارستانی در استان فارس و آبادان افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ پروژه درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در سطح کشور احداث می‌شود.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی از مصوبات کارگروه معاونت درمان سازمان برای مدیریت درمان استان‌ها از جمله تسهیل شرایط استخدام برای پزشکان با سابقه ۳ سال خبر داد و گفت: بیمه شدگان سازمان، بیمه تامین‌اجتماعی را بیشتر برای استفاده از مزایای درمانی آن انتخاب می کنند. مدیر عامل سازمان هم توجه ویژه به مراکز درمانی دارند و معتقدند که کارکنان بخش درمان خدمات درمانی مناسب و با کیفیتی به بیمه شدگان ارائه می‌دهند.

دریافت مصوبه تبدیل زمین اسناد پزشکی به مجموعه فرهنگی و ورزشی

اکبرپور، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان در این همایش با اشاره به مشارکت مدیران بیمه و درمان در اجرای برنامه‌ها و راهبردهای سازمان در استان‌ها بیان کرد: جهاد تبیین بهترین راه برای شناساندن خدمات بیمه و درمان به مسئولان استان و بیمه‌شدگان است که بتوانیم خدمات گسترده سازمان را دقیق و به درستی به اطلاع مردم برسانیم که با تبیین و تشریح خدمات، می توانیم از عملکرد خودمان نتیجه بهتری بگیریم.

افشین شیرزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اردبیل نیز در این همایش با اظهار خرسندی از همکاری و تعامل دو بخش بیمه و درمان در اردبیل که باعث توسعه و پیشرفت در استان شده افزود: براساس تعامل مدیران بیمه و درمان، مصوبه تبدیل زمین پنج هزار متری اسناد پزشکی به مجموعه فرهنگی و ورزشی را از سازمان دریافت کردیم.

در ادامه این همایش مدیران درمان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان و زنجان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند که اهم موضوعات مطرح شده تسهیل در بکارگیری و جذب پزشکان متخصص و سایر نیروی انسانی، تسهیل در خرید تجهیزات پزشکی، دیدار و هم اندیشی دوره‌ای با مدیرعامل و سایر مدیران ارشد سازمان، تامین نقدینگی برای مراکز ملکی سازمان، بازبینی تشکیلات و ردیف‌های شغلی بود.

کد خبر: 66082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =