جذب ۱۶۰۰ نیروی حجمی کار و تأمین تا پایان سال‌جاری

"سید حسن امیرموسوی" مدیرعامل شرکت کار و تأمین گفت: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شرکت کار و تأمین برای جذب ۱۶۰۰ نفر نیروی حجمی تا پایان سال‌جاری انجام شده است.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرعامل شرکت کار و تأمین امروز دوازدهم آذرماه در جریان دومین شورای هماهنگی نمایندگان استان‌های طرف قرارداد این مجموعه بیان کرد: شرکت کار و تأمین از سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرده و در حال حاضر حدود ۸۰۰۰ نیروی انسانی تحت نظر این شرکت در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و تا پایان سال‌جاری نیز تعداد قابل توجهی به این جمع اضافه خواهند شد.

موسوی ادامه داد: همکاران ما در شرکت کار و تأمین با تمام تلاش و مدیریت، حمایت از حدود ۸۰۰۰ نیروی کار فعال و شاغل در سراسر کشور را در حوزه‌های مختلف نظیر پرداخت حقوق و دستمزد عهده‌دار هستند.

مدیرعامل شرکت کار و تأمین در ارتباط با فعالیت حوزه بازرسی این مجموعه توضیح داد: سال ۱۴۰۲ اداره بازرسی در شرکت کار و تأمین برای دستیابی به اهداف مشخص و تحقق سیاست‌های این حوزه تشکیل شد.

وی در ادامه گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات و چالش‌های شرکت در حوزه‌های مختلف با فعالیت و پویایی نمایندگان شرکت در سراسر کشور برطرف می‌شود.

امیرموسوی همچنین بیان کرد: براساس بخشنامه جدید، نمایندگان شرکت مشمول سهمیه ایثارگری و جانبازی، امکان تبدیل وضعیت استخدامی دارند.

اولویت کار و تأمین در برگزاری آزمونهای استخدامی

در بخش دیگری از همایش امروز، "علی مشدئی" مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت کار و تأمین با اجرای کارگاه کارآمدی و موفقیت، به تشریح اثربخشی و کارایی فعالیت‌های کارکنان این شرکت پرداخت.

وی همچنین توجه به رشد عدالت اجتماعی و تحقق عدالت‌محوری در راستای برگزاری آزمونهای استخدامی شرکت کار و تأمین و جذب نیروی انسانی در بخش‌های مختلف سازمان را از اولویت‌های این مجموعه برشمرد.

"حسن پالار" مدیر سرمایه‌های انسانی و امور قراردادهای شرکت کار و تأمین هم در ادامه دومین شورای هماهنگی نمایندگان استانی شرکت کار و تأمین گفت: خروج قالب قراردادها از حالت حجمی را در شرکت کار و تأمین به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و اولویت مجموعه دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با به سرانجام رسیدن این اقدام مربوط به قراردادهای کار، بسیاری مشکلات در حوزه قرارداد نیروها برطرف خواهد شد.

اقدامات اساسی کار و تأمین در سال‌جاری

"امیرافضل صادقی" مدیر منابع انسانی شرکت کار و تأمین در ادامه نشست امروز بیان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، تهیه جداول مناسبتی هدایایی، تهیه و تصویب ضابطه حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت، برگزاری و انعقاد بیمه تکمیل درمان و بیمه مسئولیت مدنی، تهیه لباس فرم اداری در راستای برنامه عفاف و حجاب، تهیه وتصویب دستورالعمل و ضابطه برگزاری مصاحبه‌ها، تهیه و تصویب ضابطه رفاهی پرسنل، پرداخت پاداش مجمع ۱۴۰۱، پرداخت کارانه و پاداش های ۶ ماهه سال‌جاری، تشکیل و انتخاب اعضای کمیته انضباطی، به روزرسانی و تصویب اساسنامه شرکت کار و تامین، اخذ مجوز از بانک رفاه کارگران برای ارائه تسهیلات به کارکنان و شاغلان شرکت و فعالیت برای به‌روزرسانی آیین‌نامه‌های حقوق و دستمزد بخشی از مجموعه اقدامات این حوزه از فعالیت‌های شرکت کار و تأمین محسوب می‌شوند.

پرداخت به‌موقع حقوق نیروهای شرکتی اولویت است

"نیلوفر زرین فرد" مدیر مالی شرکت کار و تأمین در بخش دیگری از همایش سراسری نمایندگان این شرکت گفت: پرداخت به‌موقع حقوق و دستمزد نیروهای شاغل در مجموعه شرکت کار و تأمین در تمام استانها به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت مورد تاکید است.

امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه، دومین شورای هماهنگی نمایندگان استان‌های طرف قرارداد شرکت کار و تأمین، دوازدهم آذرماه با حضور مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران شرکت کار و تأمین و همچنین نمایندگان این شرکت در سراسر کشور در مجموعه نگین غرب سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد.

کد خبر: 66092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =