پرداخت ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۹۰ هزار مستمری‌بگیر در استان همدان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان اسدآباد از پرداخت ماهیانه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان به ۹۱ هزار مستمری‌بگیر در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، جواد جمور در این دیدارها با اشاره به اینکه بیش از ۴۷ درصد جمعیت مردم استان تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند گفت: این نسبت در شهرستان قریب به ۵۰ درصد است و بیش از ۴۹ هزار نفر از مردم اسدآباد تحت پوشش هستند.

وی افزود: ماهانه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کنیم که این رقم به ۹۱ هزار مستمری‌بگیر پرداخت می‌شود و هر ماه متوسط بین ۲۳ الی ۳۰ حکم برقراری مستمری صادر می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان با بیان اینکه هرماه به لحاظ ایفای مطلوب تعهدات همواره با کسری بودجه مواجه هستیم که این کسری بودجه از سازمان مرکزی تامین می شود گفت: در هشت ماه سال‌جاری بیش از ۱۶۶ میلیارد تومان مصارف شعبه اسدآباد بوده است که این مبلغ از سوی خود شعبه قابل تامین نیست.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بین النسلی و حق الناس است افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی تامین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری هیچ گونه تعهدی بدون در نظر گرفتن اعتبار و بودجه مربوطه نباید به سازمان تحمیل شود و این موضوع نیازمند توجه جدی مسئولان نظام است و باید به منابع و مصارف تامین‌اجتماعی اندیشیده شود.

در این دیدارها کمال شعبانی، رییس شعبه اسدآباد نیز گزارشی از وضعیت بیمه‌شدگان شعبه ارائه داد و سپس مدیرکل استان با حضور در واحد تولیدی کنسانتره سنگ آهن "شایان صنعت" ضمن دیدار با هیات مدیره این واحد صنعتی از خط تولید آن نیز بازدید کرد.

دیدار با پرسنل شعبه و بازدید از نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان از دیگر برنامه کاری مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در سفر به شهرستان اسدآباد بود.

کد خبر: 66135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =