ارائه دستاوردهای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دستاوردهای خود و کارآفرینان برتر استان را ارائه کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستاوردهای مختلف در ارتباط با حوزه‌های دانش کار، قوانین کار و تامین‌اجتماعی، خلاقیت و کارآفرینی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار لرستان عرضه کرد.

نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه با شرکت مراکز علمی-پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان، کانون کارآفرینان و کارآفرینان سطح استان در دانشگاه لرستان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وفناوری استان لرستان در تعداد غرفه‌ های مختلفی برگزار شده است که از این تعداد غرفه‌ها در بخش فن‌بازار، اشتغال و کارآفرینی و همچنین در بخش دستاوردهای پژوهشی فعال هستند.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با هدف توسعه کارآفرینی، بهبود فرهنگ کار و ارتقای سطح آگاهی در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان، با ارائه انتشارات موسسه کار و تامین‌اجتماعی، طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های مقطع دکتری و مشاوره به دانشجویان و بازدیدکنندگان در حوزه کارآفرینی و دانش کار، اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه کرد.

کد خبر: 66192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =