دیدار صمیمانه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان سمنان با ایثارگران مستمری‌بگیر استان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان سمنان از از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی استان سمنان دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان سمنان، کمال نیک اقبال در این برنامه با مادر شهید علی‌اصغر بوجاری، پدر شهید علی‌اکبر رمضان قربانی و جانبازان جنگ تحمیلی ابراهیم قربانیان و حسین خان‌بیکیان دیدار کرد.

نیک اقبال در این دیدار گفت: شهدا و جانبازان شجره طیبه‌ای هستند که با ایثار جسم و جان خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و عرض ارادت و توجه به خانواده‌های شهدا و یاد شهدا کمترین وظیفه مسئولان است.

این خانواده‌ها ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران در منزل خود، خواسته‌های مرتبط با حوزه‌های بیمه، بانک و بنیاد شهید داشتند که دستور پیگیری آن صادر شد.

در این دیدار قندالی، معاون مدیرکل، موسوی رئیس شعبه شاهرود، خطیبی رئیس شعبه دامغان، موسوی مقدم، مدیر شعب بانک رفاه استان، صفایی، رئیس کانون بازنشستگان استان و عمویی، رئیس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی شهرستان دامغان و نمایندگان بنیاد شهید شهرستان‌های شاهرود و دامغان در معیت مدیرکل تامین‌اجتماعی وی را همراهی کردند.

در پایان این دیدار صمیمانه لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم تقدیر و یادبود از طرف نیک اقبال به آنها تقدیم شد.

کد خبر: 66211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =