دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر خدابنده

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان با حجه‌الاسلام علی موسوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر خدابنده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان، در این دیدار امیر عباس جراحی علمداری، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان و هیات همراه ضمن استماع بیانات حجه‌الاسلام موسوی، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را به سمع و نظر وی رساندند.

جراحی گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی در شهر خدابنده، درمانگاه سهروردی در ابتدای سال جاری کلنگ‌زنی و در فضایی به متراژ دو هزار و ۹۵۰ مترمربع، با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان طی ۱۸ ماه ساخته و تحویل مردم شهرستان خدابنده خواهد شد.

وی گفت: با احداث این درمانگاه مردم شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی خواهند بود چرا که درمانگاه فعلی دارای فضایی محدود است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: مدیریت درمان در راستای رسالت ارتقاء خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و کسب رضایت‌مندی حداکثری در تلاش است انشاله هر چه سریعتر پروژه احداث را جلو ببرد و در زمان مربوطه پروژه افتتاح شود.

عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال‌جاری آغاز شده است.

کد خبر: 66212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =