تجلیل مدیر درمان تامین‌اجتماعی زنجان از ایثارگران دوران دفاع مقدس

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان به همراه معاون پشتیبانی و روسای ادارات مدیریت درمان با خانواده‌های ایثارگران شهرستان خدابنده، جانباز سرافراز موسوی و محمدی دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی زنجان، امیر عباس جراحی علمداری به رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گذشت پدران و مادران از فرزندان دلبندشان و گذشت همسران شهیدان از محبت همسران‌شان اوج نیکوکاری و انفاق در راه خدا است. خانواده‌های شهیدان نمونه بارز جهاد با نفس هستند؛ چرا که با مبارزه و غلبه بر میل و محبت و اشتیاق خود به فرزندان و همسرانشان، آنان را راهی میدان جهاد کردند.

وی افزود: همه کسانی که از رزمندگان دفاع مقدس پشتیبانی می‌کردند، شریک مجاهدت‌های آنان هستند، در این میان، کسانی‌که میوه‌های دلشان و همسران‌شان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند .

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان ادامه داد: رنج و درد خانواده‌های شهدا در فقدان عزیزانشان و دوری از همسر یا برادر و مواجهه با خطرات ایثارگران، تمام ناشدنی اما مایه عظمت و عزت است.

کد خبر: 66215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =