تجلیل از منتخب جشنواره خانواده موفق اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان

اولین جشنواره خانواده موفق کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی با اعلام اسامی برگزیدگان استانی این رویداد و انجام آیین تجلیل به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه در آیینی که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی برای کارکنان و خانواده آنان و در راستای تحکیم و صیانت از بنیان خانواده به عنوان اصلی‌ترین و مقدس‌ترین نهاد اجتماعی و کانون تربیت، مهد مودت و رحمت و موثرترین عامل انتقال فرهنگ والای اسلامی و ایرانی به نسل آینده، نسبت به انتخاب خانواده موفق کارکنان سازمان در دو مرحله استانی و کشوری اقدام کرده است.

حاجی کاظمی افزود: خانواده‌های جهادی و ایثارگر، خانواده‌های قرآنی، خانواده‌های دارای فرزند بیشتر، خانواده‌های دارای فرزند موفق و نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و خانواده‌های دارای تحصیلات عالیه از شاخص‌های انتخاب هستند.

پس از پایان داوری اولین جشنواره، امید براتی از پرسنل اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان به‌عنوان نفر برتر این رویداد در مرحله استانی معرفی شد که در این آیین از وی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 66295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =