دیدار اعضای کانون بازنشستگان دندی و ماهنشان با مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان

جلسه دیدار و هم‌اندیشی در جهت ارتقاء سطح تعاملات فیمابین با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان دندی و ماهنشان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان زنجان، در این جلسه میهمانان درباره تعداد سهمیه‌های طرح کرامت رضوی، وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران، مغایرت‌های سامانه اینترنتی کانون بازنشستگی و کمبود وسائل وتجهیزات اداری دفتر کانون بازنشستگی موارد مورد نظر خود را بیان کردند.

محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان با تاکید بر رسالت سازمان تامین‌اجتماعی درباره صیانت از حقوق بازنشستگان گفت: همواره تعاملات مثبتی بین سازمان و کانون‌های بازنشستگان داشته‌ایم و منجر به نتایج خوبی نیز شده است و خط مشی سازمان تامین‌اجتماعی این بوده که با مساعدت و همکاری با کانون‌های بازنشستگی همواره تعاملات سازنده داشته باشد و مدافع حقوق آنان باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده درباره اقدامات انجام شده برای بازنشستگان بیان کرد: هرچند کمبود امکانات ومنابع مالی امکان ارائه خدمات به بازنشستگان در خور شان این عزیزان را فراهم نمی‌سازد اما تلاش مجموعه تامین‌اجتماعی استان همیشه این گونه بوده تا بتواند امکانات موجود را به بهترین وجه ممکن برای بازنشستگان فراهم کرده و مهیا سازد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان ادامه داد: در همین راستا تامین‌اجتماعی در سال جاری درباره طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان از این موارد فراهم شده و امیدواریم که سهمیه‌های بیشتری به استان تخصیص داده شود.

کد خبر: 66400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =