نشست هم‌اندیشی پیرامون مشکلات حوزه مستمری تامین‌اجتماعی خراسان رضوی

با حضور مدیرکل، معاونان و روسای اداره کل مستمری‌های سازمان تامین‌اجتماعی، نشست تخصصی هم‌اندیشی و چالش‌یابی حوزه مستمری‌های تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی، محمدرضا رخشانی، مدیرکل مستمری‌های سازمان تامین‌اجتماعی به همراه معاونان و کارشناسان آن اداره کل، به منظور ارزیابی واحدهای مستمری استان و چالش‌یابی مشکلات این حوزه، از واحدهای اجرایی شعب استان بازدید و از نزدیک موانع و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران را پیگیری کرد.

همچنین به منظور تجمیع پیشنهادات و رفع موانع حوزه اجرایی و در جهت تسهیل خدمات‌رسانی به جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان، نشست تخصصی در روز پنجشنبه ۲۳ آذر در محل سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

در این نشست تخصصی که با حضور مدیرکل، معاونان و روسای واحدهای مستمری‌های اداره کل و شعب تابعه استان برگزار شد، رخشانی، خدمت در واحد مستمری‌ها را توفیق الهی دانست و همکاران واحد مستمری‌ها را همکارانی مظلوم و خستگی‌ناپذیر خطاب کرد.

وی رعایت شرط انصاف و عدالت و دقت بیش از پیش در بررسی پرونده‌های مراجعه‌کنندگان را از مسئولان و کارشناسان اجرایی این حوزه خواستار شد.

مدیرکل مستمری‌های سازمان تامین‌اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران را گامی موثر در جهت تحول در خدمت‌رسانی به این جامعه شریف دانست و از مکانیزه شدن سایر فرایندهای حوزه مستمری ها در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر: 66496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =