برپایی میز خدمت سازمان تامین‌اجتماعی در استان گلستان

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، سازمان تامین‌اجتماعی استان با برپایی میز خدمت، آماده رسیدگی به مطالبات و پاسخگویی به سوالات مردمی خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گلستان، رمضان زینلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گفت: همزمان با سفر ریاست‌جمهور به استان، اداره کل و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی در استان گلستان با برپایی میز خدمت درمحل سازمان تامین‌اجتماعی استان آماده رسیدگی به مطالبات و پاسخگویی به سوالات مردمی خواهند بود.

وی با بیان اینکه میز خدمت سازمان تامین‌اجتماعی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، هادی قیومی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و زین العابدین امیر احمدی، معاون بررسی و رسیدگی به شکایات و مسئول سامانه سامد سازمان ضمن استقرار در محل میزخدمت در خدمت مراجعان خواهند بود، از بیمه‌شدگان و بازنشستگان و عموم مخاطبان سازمان خواست تا برای طرح موضوعات خود مراجعه کنند.

قربان زنگانه، مدیرکل و رمضان زینلی، مدیر درمان استان در راستای پاسخگویی به مردم استان و در قالب طرح ملی خدمت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میز خدمت پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم درباره مسائل حوزه بیمه‌ای و درمانی خواهند بود.

ضمنا علاوه بر میز خدمت یاد شده، مردم استان می‌توانند در صورت عدم امکان مراجعه به ستادهای طرح خدمت میدانی، با شماره ۱۱۱ از طریق سامانه الکترونیکی سامد تماس گرفته و موضوعات خود را مطرح کرده و منتظر دریافت پاسخ باشند.

میز خدمت واقع در گرگان، خیابان ولی عصر (عج)، نبش عدالت ۱۳ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه؛ بیست و نهم ، سی ام آذر و اول دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ برپا خواهد بود.

کد خبر: 66586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =