انتصاب رئیس جدید اداره حراست اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه

با حکم مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان مرکزی تامین‌اجتماعی، محمدمهدی علوی مجد به‌عنوان رئیس جدید اداره حراست اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره حراست اداره‌کل استان صبح روز سه‌شنبه و با حضور معاونان حراست کل استان و سازمان مرکزی تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، مدیرکل استان، معاونان، روسای شعب ۴ گانه، روسای ادارات تخصصی و جمعی از همکاران بیمه و درمان در محل سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت و جایگاه حراست در هر مجموعه‌ای گفت: در پیکره‌ی هر سازمانی، نظارت اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اساسا هرگونه اختیار در یک مجموعه، اگر توأم با نظارت نباشد احتمال انحراف در آن زیاد خواهد شد پس می‌توان گفت حراست بازوی توانمند سازمان تامین‌اجتماعی در برون رفت از چالش‌های پیش رو است.

اسکندر کاکایی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به میزان وصولی استان افزود: با توجه به لزوم پاسخ به‌موقع به نیاز مخاطبان و از طرفی عدم دسترسی به نرم‌های مصوب وصول حق بیمه ضرورت دارد منابع سازمان با دقت و حساسیت و همچنین بدرستی تأمین شود و این تامین منابع صرفا با برنامه‌ریزی محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: کلیه همکاران تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در ستاد اداره‌کل و واحدهای اجرایی به ویژه در حوزه‌های منابع به منظور وصول مطالبات و در حوزه تعهدات با هدف جذب و پایداری بیمه‌شدگان با بکارگیری تمام توان خود و در راستای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده گام برداشته بطوریکه در امر وصول مطالبات معوق بیش از ۳ برابر نرم مصوب سال گذشته وصول مطالبات صورت گرفته است. همچنین در حوزه تعهدات اداره‌کل استان رتبه نخست کشور در زمینه جذب و پایداری را کسب کرده و اینها همگی نمایانگر تلاش تک تک همکاران استان است.

کاکایی در پایان افزود: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت به جامعه و مخاطبان سازمان تامین‌اجتماعی را به ما عنایت فرمود و برای همکار عزیزم سیاوش جعفری که همواره و در طول ۳۱ سال خدمت صادقانه تکیه‌گاهی برای همکاران بودند آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری و برای آقای علوی در پست جدید، موفقیت و سربلندی را از درگاه پروردگار خواستارم.

در ادامه معاونان حراست کل استان و سازمان مرکزی تامین‌اجتماعی، معاون منابع بیمه‌ای و معاون درمان به ایراد سخنرانی پرداخته و در پایان با اهدای لوح از زحمات سیاوش جعفری رئیس سابق اداره حراست تقدیر و با حکم مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان مرکزی تامین‌اجتماعی، محمد مهدی علوی مجد به‌عنوان رئیس اداره حراست اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد.

کد خبر: 66588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =