بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از شرکت خوراک و دام و طیور فرخی

با هدف ارتقای سطح رضایت‌مندی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از شرکت خوراک و دام و طیور فرخی بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین‌اجتماعی شعبه جوانرود، ظهر روز سه‌شنبه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه به اتفاق رییس اداره حراست و رییس شعبه جوانرود از کارخانه خوراک دام و طیور فرخی بازدید و از نزدیک با کارفرما و پرسنل این مجموعه دیدار کردند.

اسکندر کاکایی در این دیدار،ضمن اشاره به لزوم توجه ویژه به مسائل و مشکلات شرکای اجتماعی گفت: مجموعه تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با با تمام توان آماده هرگونه حمایت از کارفرمایان است.

وی افزود: همانگونه که امسال از سوی مقام رهبری مدظله‌العالی بعنوان‌ سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است، سازمان تامین‌اجتماعی بیش از گذشته توان خود را برای پشتیبانی از فعالان اقتصادی و رفع مشکلات و موانع آنها در امور مربوطه قرار بکار گرفته است.

شرکت تعاونی خوراک دام برادران فرخی به عنوان یکی از کارفرمایان برتر استان در سطح ۳ انتخاب شد که پیش‌تربا اهدای لوح تقدیر، تندیس کارفرمایان برتر و پاداش نقدی مورد تقدیر مجموعه تامین‌اجتماعی استان قرار گرفته بود.

کد خبر: 66589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =