برگزاری نشست هم‌اندیشی با مسئول داروخانه دکتر خزعلی شهرستان سنقر

به منظور توسعه تعامل با شرکای اجتماعی جلسه‌ای با حضور رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سنقر و کلیایی و مسئول داروخانه دکتر خزعلی در محل این شعبه برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین‌اجتماعی شعبه سنقر، مهدی محبی، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سنقر و کلیایی در ابتدای این جلسه ضمن تشریح انواع بیمه‌های سازمان و مزایای آن گفت: تعامل با شرکای اجتماعی یکی از مهمترین عوامل رشد و پایداری سازمان و رضایت مخاطبان است و سازمان تامین‌اجتماعی با توسعه چتر بیمه‌ای خود قصد دارد خدمات متنوع خود را به جمعیت بیشتری از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی ارائه کند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به مخاطبان از سوی سازمان مستلزم وصول مطالبات از کارگاه‌های مشمول قانون تامین‌اجتماعی است. لذا در همین راستا مطالبات سازمان از داروخانه مذکور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگاه مذکور ضمن ارسال به موقع لیست کارکنان خود و پرداخت حق بیمه مربوطه، تعاملات لازم از سوی دو طرف به نحو مطلوب صورت پذیرد.

در پایان جلسه کارفرمای کارگاه مذکور ضمن تشکر بابت راهنمایی و تعاملات مثبت ایجاد شده، قول مساعدت و همکاری جهت وصول مطالبات را به شعبه داده و در همان روز اقدامات لازم از سوی شعبه صورت پذیرفت.

کد خبر: 66591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =