۷۳ درصد جمعیت استان مرکزی، تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه ۴۱ هزار و ۱۸۹ نفر از ابتدای امسال تاکنون به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی در استان اضافه شد گفت: جمعیت تحت پوشش سازمان در استان به بیش از ۷۳ درصد رسیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان مرکزی، علیرضا حسینی با بیان اینکه یک میلیون و ۴۵ هزار و ۲۴۱ نفر از مردم استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی برخوردارند گفت: بیمه‌شگان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار و ۱۰ صدم درصد افزایش یافته‌است.

وی ادامه داد: ضریب پوشش بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی امسال در استان مرکزی به ۷۳/۱۲ درصد رسید که نسبت به سال گذشته، نشان از افزایش ۲/۸۸ درصدی دارد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی از کاهش ۷/۸۴ درصدی تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در این استان خبرداد و گفت: کاهش تعداد مقرری‌بگیران سازمان در استان به دلیل اشتغال مجدد و معرفی به کار این افراد است.

حسینی بیان کرد: تعداد مقرری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی امسال در استان مرکزی سه‌هزار و ۴۳ نفر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۵۹ نفر کاهش یافته‌است.

وی تعداد بیمه‌شدگان اصلی و تبعی سازمان تامین‌اجتماعی در استان مرکزی را به ترتیب ۳۴۴ هزار و ۳۳ نفر و ۴۹۰ هزار و ۶۷۲ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد بیمه‌شدگان اصلی و تبعی این سازمان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳/۸۶ و ۳/۳۶ درصد افزایش دارد.

افزایش بیش از 3 درصدی بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی در استان مرکزی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد بیمه شدگان اجباری سازمان تامین‌اجتماعی در این استان امسال به ۲۳۴ هزار و ۹۸۸ نفر رسید که تعداد این بیمه‌شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و ۳۰۲ نفر معادل ۳/۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی از افزایش ۵/۷۱ صدم درصدی تعداد سایر بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی در استان مرکزی خبر داد و گفت: تعداد سایر بیمه‌شدگان از جمله توافقی، اختیاری و مشاغل آزاد این سازمان در استان با افزایش پنج هزار و ۷۳۲ نفری نسبت به سال گذشته، به ۱۰۶ هزار نفر در سال جاری رسید.

حسینی افزود: ۱۰۸ هزار و ۵۶۱ نفر مستمری‌بگیران اصلی و ۱۰۱ هزار و ۹۷۵ نفر مستمری‌بگیران تبعی سازمان تامین‌اجتماعی در استان مرکزی حضور دارند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶/۵۶ درصد و ۶ درصد افزایش یافت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی، از افزایش ۳/۵۷ درصدی کارگاه‌های فعال تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان خبر داد و گفت: ۸۳۸ کارگاه امسال به تعداد کارگاه‌های فعال تحت پوشش سازمان در استان افزوده شد و تعداد این کارگاه‌ها به ۲۴ هزار و ۳۱۵ واحد رسید.

یک میلیون و ۴۵ هزار و ۲۴۱ نفر از مردم استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی برخوردار هستند.

کد خبر: 66646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =