بازدید شبانه کمیته پایش زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان اردکان

با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان، بازدید شبانه کمیته پایش زیست محیطی واحدهای صنعتی شهرستان انجام گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان، در ادامه گشت نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی شهرستان، با حضور دادستان اردکان و با همراهی رئیس پلیس پیشگیری، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، کارشناسان بهداشت و محیط زیست و نماینده فرمانداری بصورت سرزده از واحدهای تولید کاشی و لعاب مستقر در شهرک صنعتی بازدید و نواقص صنایع به تفکیک هر اداره شناسایی و مقرر شد اقدامات قانونی لازم انجام گیرد.

دادستان اردکان پس از مشاهده وضعیت واحدهای لعاب و مشکلات و معضلات زیست محیطی ناشی از فعالیت آن‌ها اعلام‌کرد: صنایع و به ویژه تولیدکنندگان لعاب بدلیل نزدیکی به مناطق مسکونی باید از تکنولوژیی و روش‌های مناسب و بروز در کنترل آلودگی هوا استفاده کنند و خواستار تکمیل و رفع نقص سیستم‌های غبارگیر و کنترل آلودگی از طریق نصب تکنولوژی‌های جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

در ادامه پایش که از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد بطول انجامید از شهرک مسکونی ترک آباد نیز بازدید به‌عمل آمد و موضوع آلودگی صوتی و بوی نامطبوع این منطقه نیز مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

دشتکیان در پایان تاکید کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پایش‌های شبانه و بصورت سرزده ادامه خواهد داشت و گزارش کمیته پایش زیست محیطی برای عموم، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر: 66687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =