معرفی بیش از هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌های استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۵۷ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد، تسهیلات یک هزار و ۱۱۸ طرح پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید امیدی در کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی گفت: تا به امروز بر اساس سامانه ملی رصد، در سطح استان با پیشرفت ۱۲۳ درصدی، ۱۳ هزار و ۴۴۰ اشتغال جدید ثبت شده در حالیکه تعهد اشتغال ۱۰ هزار و ۹۹۶ مورد بوده است.

وی درباره عملکرد بانک‌ها در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی استان افزود: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۵۷ طرح مشاغل خانگی با مبلغ هزار و ۳۳۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد تسهیلات هزار و ۱۱۸ طرح به مبلغ ۸۹۱ میلیارد ریال از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: اعتبار ابلاغی از محل بند "ب" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری برای کمیته امداد امام خمینی(ره) ۶۰۲۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون پنج هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا سه هزار و ۸۶۰ طرح به مبلغ پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که دو هزار و ۶۵۷ طرح به مبلغ سه هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

امیدی گفت: اعتبار ابلاغی سال جاری بهزیستی استان مرکزی نیز از محل بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری، یک هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹۷ درصد آن تخصیص یافته است. در این راستا ۶۳۳ طرح به مبلغ ۸۹۴ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و ۴۵۸ طرح موفق به اخذ تسهیلات شدند.

وی تاکید کرد: اعتبار ابلاغی بنیاد برکت استان از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری یک هزار و ۹۸ میلیارد ریال بوده که در این راستا ۸۰۳ طرح به مبلغ ۹۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده و تاکنون ۶۶۸ طرح موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: در سامانه تک استان بالغ بر ۷۰۰ عنوان طرح پرکاربرد و دارای اولویت بارگذاری شده که از این طرح‌ها ۳۹۸ طرح در بخش خدمات، ۱۳۵ طرح در بخش کشاورزی و ۱۶۷ طرح در بخش صنعت بوده است.

کد خبر: 66815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =