تعاونی‌های خاش رصد می‌شوند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: به منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی و شناسایی و رفع موانع و مشکلات آنها، کار رصد و پایش در این شهرستان بطور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، هوشنگ ریگی در بازدید از چند شرکت تعاونی خاش بیان کرد: موضوع رصد شرکت‌های تعاونی و آسیب‌شناسی مشکلات بخش تعاون به ویژه تعاونی‌های مشکل‌دار در دولت سیزدهم به‌صورت عملیاتی دنبال می‌شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی اصلی پیشبرد این رویکرد است.

وی افزود: بر اساس تأکید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، همه مدیران اداره‌های تابعه شهرستانی، باید گزارش بازدیدها و نظارت بر شرکت‌های تعاونی را هر ماه به اداره کل ارائه دهند تا اطلاعات جامعی از نقاط قوت و ضعف بخش تعاون گردآوری شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش ادامه داد: در این شهرستان برنامه بازدید از تعاونی‌ها با محوریت این اداره و همکاری و تعامل فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

ریگی گفت: تشکیل تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی در شهرستان خاش هدفگذاری شده است و بزودی عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از حوزه‌های پرکشش اشتغال شهرستان خاش، موضوع گردشگر پذیر بودن آن است که می‌توان با راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی گردشگری، به این حوزه نیز رونق بخشید.

کد خبر: 66879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =