تامین‌اجتماعی استان اصفهان، نایب قهرمان مسابقات والیبال کارکنان تامین‌اجتماعی کشور

هفدهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان تامین‌اجتماعی کشور در بخش مردان که با حضور ۳۰ تیم از دوم دی ماه در یزد آغاز شده بود پنجشنبه هفتم دی ماه پایان یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، این رقابت‌ها در قالب بیستمین المپیاد ورزشی کارکنان تامین‌اجتماعی کشور و به همت مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان یزد با حضور ۳۰ تیم برگزار شد.

تیم والیبال کارکنان تامین‌اجتماعی گلستان پنجشنبه شب در یزد با غلبه ۲ بر یک بر تیم اصفهان، قهرمان و تیم اصفهان به مقام نایب قهرمانی رسید.

همچنین دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال کارکنان تامین‌اجتماعی کشور بین ۲ تیم آذربایجانی برگزار شد که در پایان تیم آذربایجان غربی با نتیجه ۲ بر صفر تیم آذربایجان شرقی را شکست داد و در مکان سوم قرار گرفت.

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین‌اجتماعی استان اصفهان، کسب مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات توسط تیم والیبال تامین‌اجتماعی استان اصفهان در بیستمین المپیاد ورزشی کارکنان تامین‌اجتماعی را به همکاران و به ویژه اعضای تیم والیبال تامین‌اجتماعی استان اصفهان ؛ جلال هاشمی، رضا ذوالفقاری، یاسر غلامی، جواد کریمیان، محسن اصلاحی‌نژاد، محسن اسلامی، محسن نصیری، حمید کاظمی، محمد موحدی، محمدجواد ابوالقاسمی، یاسر فکاری که با تلاش و پشتکار خود، موجبات سرافرازی این استان را فراهم آوردند صمیمانه تبریک عرض می‌کند.

کد خبر: 66910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =