برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه زنان همکار مدیریت درمان تامین‌اجتماعی سمنان

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه زنان همکار و همسر همکار در سالن ورزشی بیمارستان تامین‌اجتماعی شفا سمنان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: این برنامه در گرامیداشت روز زن و در راستای افزایش روحیه نشاط و سلامت زنان شاغل در مدیریت درمان استان برگزار شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زنان شاغل در مدیریت درمان سمنان در دو بخش فرهنگی در رشته‌های عکاسی، خاطره نویسی، داستان و شعر و در بخش ورزشی در رشته‌های دارت، طناب‌کشی و تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان بیان کرد: علاوه بر بخش‌های ذکر شده تعدادی از همکاران نیز در بخش مادر دختری و در سه مرحله بازی در نظر گرفته با همراهی دختران زیر ۱۰ سال خود شرکت کردند.

امیدیان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی انجام چنین برنامه‌هایی افزود: کمیته امور زنان مدیریت درمان استان سمنان در هفته گرامیداشت مقام زن چندین برنامه شاد و متنوع با حضور زنان همکار و همسر همکار برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب همکاران در این جشنواره گفت: برگزاری برنامه صبحگاهی نشاط و سلامت با حضور زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون از دیگر اقدامات اجرایی کمیته امور زنان مدیریت درمان در گرامیداشت هفته زن بوده است.

با برنامه‌ریزی های انجام شده مسابقات برای زنان شاغل در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار بطور همزمان برگزار شده و از نفرات برتر در این مسابقات طی مراسمی در روزهای آینده تقدیر خواهد شد.

کد خبر: 67090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =