کسب رتبه نخست استان البرز در اجرای برنامه‌های ابلاغی تحولی سال جاری در بخش تعاون

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در ارزیابی گزارش عملکرد ۹ ماهه استان‌ها از سامانه مبین، استان البرز در بخش تعاون و توسعه تعاونی‌ها در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغیه مقام عالی وزارت در مورد ابلاغ برنامه‌های تحولی ۱۴۰۲ و اهمیت و تاثیر بسزای تحقق اهداف تعیین شده در توسعه بخش تعاون کشور و همچنین ارزیابی عملکرد این اداره کل بر اساس برنامه‌های مورد نظر معاونت تعاون، استان البرز رتبه نخست در کشور با ۱۰۰ درصد اجرای برنامه‌های ابلاغی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: ثبت عملکرد فعالیت‌ها متناسب با اهداف و برنامه‌های ابلاغی و دقت نظر جهت جلوگیری از انحراف منفی و مثبت عملکرد نسبت به برنامه و همچنین بارگذاری مستندات لازم و مورد انتظار هر برنامه جهت بررسی پیشرفت نحوه اجرای فعالیت‌ها و صحت سنجی عملکرد از شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: سامانه مدیریت برنامه‌ریزی یکپارچه نوین (مبین) و گزارش‌های سامانه جامع هوشمند بخش تعاون نشان می‌دهد استان البرز در تحقق کامل برنامه‌های ۹ ماهه سال جاری رتبه نخست با امتیاز ۱۰۰ را به خود اختصاص و در صدر جدول کشور قرار گرفته است.

کد خبر: 67113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =