تحقق ۹۸ درصدی تعهد اشتغال البرز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تحقق ۹۸ درصدی کل سهمیه تعیین شده برای اشتغال‌زایی این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله دارایی در نشست قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز با بیان اینکه ۴۸هزار و ۱۷۵ نفر از ابتدای سال جاری با حمایت بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استان البرز مشغول به کار شده‌اند گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار مورد اشتغال ایجادی توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

وی به میزان تحقق اشتغال در شهرستان‌های استان البرز اشاره کرد و افزود: فردیس با ۹۳.۳۶ درصد نسبت به تعهد کل سال رتبه اول و شهرستان‌های ساوجبلاغ، چهارباغ، کرج، نظرآباد، طالقان و اشتهارد به ترتیب در رتبه‌های دوم تا هفتم جدول قرار دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی گفت: امسال یک هزار و۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی در این بخش داشتیم که تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال آن در قالب طرح‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی مانند اداره کل میراث فرهنگی، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک‌های عامل معرفی شده است.

دارایی در ادامه به صدور بیش از ۶ هزار مجوز مشاغل خانگی اشاره و بیان کرد:در ۹ ماهه سال جاری شاهد افزایش ۲ برابری صدور مجوز و افزایش ۸۳ درصدی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به سال گذشته در البرز بودیم.

کد خبر: 67123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =