برگزاری کارگاه آموزشی «مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی» کارفرمایان در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست تعاملی و کارگاه آموزشی کارفرمایان و فعالان اقتصادی در نیمه دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، رسول احمدی، گفتمان‌سازی و تعمیق فرهنگ بیمه و تامین‌اجتماعی را از راهبردهای جدی مورد توجه در حوزه فرهنگی توصیف کرد و گفت: کارگاه آموزشی کارفرمایان و فعالان اقتصادی با موضوع "گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه و تامین‌اجتماعی برای تشکل‌های کارفرمایی" با همکاری اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این کارگاه آموزشی در روز سه‌شنبه نوزدهم دی ماه برگزار خواهد شد، افزود: تبیین بخشنامه تنقیح و تلخیص ضوابط بیمه‌ای کارفرمایان به همراه برگزاری پنل پرسش و پاسخ از مهم‌ترین محورهای این کارگاه آموزشی است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدرسان کارگاه آموزشی، کارفرمایان و فعالان اقتصادی از کارشناسان و همکاران خبره بیمه‌ای اداره‌کل تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری هستند، گفت: این کارگاه آموزشی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه افزایش سطح آگاهی و اطلاعات کارفرمایان از قوانین بیمه‌ای و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مربوطه از برنامه‌های اصلی و سیاست‌های کلان اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی است، یادآور شد: برگزاری این جلسات به‌صورت مستمر و منظم، فضایی را ایجاد می‌کند که هم‌افزایی بسیار منطقی بین شرکای اجتماعی و سازمان برقرار شود. برگزاری همایش‌های منطقه‌ای برای تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی نیز با هدف افزایش اطلاعات و دانش این تشکل‌ها و بهره‌مندی از نظرات اعضای هیات‌مدیره تشکل‌های صنفی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این همایش‌ها صورت گرفته است.

کد خبر: 67185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =