پرداخت ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید اصفهان

مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال میزان تسهیلات پرداختی این صندوق در اصفهان را به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برسانیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالصمد شهبازی با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال تا به امروز ۲۵ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف به متقاضیان پرداخت شده است که به حمایت از دو هزار و ۳۰۰ کسب و کار انجامید.

وی با اشاره به افزایش رقم مذکور نسبت به سال گذشته، افزود: تثبیت و ایجاد اشتغال قابل ملاحظه‌ای با پرداخت رقم مورد اشاره در استان محقق شد و امیدواریم این وضعیت در ماه‌های باقی مانده نیز بهتر شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان اضافه کرد: از طرف دیگر احیای واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال، نیمه راکد و راکد با ارائه تسهلایت ارزان قیمت به آنان از جمله اقدامات اساسی ما در سال‌جاری بوده است که این راهبرد را در آینده هم بطور جدی دنبال می‌کنیم.

شهبازی با بیان اینکه تا پایان سال ۶۰ مجموعه تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در استان با حمایت صندوق کارآفرینی امید دوباره به چرخه تولید باز خواهند گشت و یا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد افزود: هدف ما حمایت از کسب و کارهای مختلف، ارتقای فعالیت مجموعه‌های تولیدی و بهبود درآمدزایی و اشتغالزایی است که در نهایت شکوفایی اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خُرد بازارمحور با روش تامین مالی خُرد، زنجیره حمایت دولت از تولید در بخش خصوصی بر عهده دارد.

کد خبر: 67232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =