افزایش چشمگیر اعتبارات مشاغل خانگی برای خراسان شمالی در سال آینده

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان خراسان شمالی و دیدار با استاندار، از افزایش اعتبارات چشمگیر در حوزه مشاغل خانگی برای این استان طی سال آینده خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، محمود کریمی بیرانوند، با بیان اینکه مسئله اشتغال به دلیل کار جهادی استاندار و مطالبه صحیح و رصد دقیق از مسئولان استان بسیار موفق بوده است گفت: رفع مشکلات اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از دغدغه‌های ویژه در وزارت مردم است و از استاندار می‌خواهم در رفع مشکلات این قشر به صورت حمایتی همکاری کند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه این دیدار گفت: خراسان شمالی با تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی سطح استان با یکدیگر توانست در سال گذشته و امسال رتبه خوبی در ایجاد اشتغال به ثبت رساند.

محمدرضا حسین نژاد، عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دولت سیزدهم از هرجهت مطلوب دانسته و بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایجاد اشتغال و بهبود شرایط معیشت مردم، باعث امیدآفرینی و ایجاد رضایت شده است.

مهدی اسلام خواه، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز نرخ مشارکت اقتصادی استان را در پاییز سال جاری با کسب عدد ۴۶ درصد نشان از بهبود شرایط کسب و کار در خراسان شمالی عنوان کرد.

کد خبر: 67263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =